Angående dessa BLUFFMAKARE med mera!

Jag som skriver angående dessa BLUFFMAKARE med mera!
Heter Karl-Olov Nordin
Och jag vill rikta dessa Uppgifter på om att jag skulle dels hålla på med Kokain eller andra droger och detta gäller dels att dem påstår att jag skulle vara med i Motorcykel Gäng som håller på med Bråk och annat skit för sig nu då. Och detta stämmer inte in på mig nu då alls.

Med dessa uppgifterna, vill jag meddela detta till dig Christer Sjögren.
Detta är min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.

Detta är bara BLUFFMAKARE som håller på att sprida en massa Osanningar kring mig nu då.

Och jag vill att ni skall sluta med att BLUFFMAKA Christer Sjögren med dessa UPPGIFTERNA nu då.

För jag blir varje gång mycket sårad och Super Ledsen när ni övriga skall bara BLUFFMAKA detta till Christer Sjögren.

Detta är jag Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA ifrån Falun i Dalarna

Förstår ni hur jag menar nu då?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0