Angående ett påstående om att jag skulle Suga Blod och Våldta Christer Sjögren stämmer inte nu då!

Hejsan!

Christer Sjögren

Jag som skriver detta meddelande och Blogg Inlägg heter Karl-Olov Nordin

Angående ett påstående om att jag skulle Suga Blod och Våldta dig Christer Sjögren stämmer inte nu då!

Detta är min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.

Och det skulle jag aldrig Suga Blod av dig Christer Sjögren och aldrig komma på tanken att Våldta dig heller nu då Christer Sjögren.

Den som har sagt att jag skulle göra det, har BLUFFMAKAT med dessa Uppgifterna.

Så jag Uppmanar dig Christer Sjögren att ta och tänka om nu då.

Om du skulle uppleva att jag skulle retas som Robert Östholm påstår nu då, och detta stämmer heller inte nu då.

Eller tänker mörda Katter eller Stympa Katter, detta håller inte jag på med alls nu då.

Men jag vill då KRAFTIGT be dig om URSÄKT nu då Christer Sjögren

Kan du BOMBFÖRLÅTA mig nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

Kommentarer
Postat av: Åke Malmros

Stämmer inte detta nu Då?

2011-08-29 @ 21:48:02
Postat av: Karl-Olov Nordin (BOMBÄKTA)

Hejsan!



Igen



Och svar till Åke Malmros



Och mitt svar är ett Sten Nej!



Ja jag måste nu dock erkänna att detta stämmer inte alls detta nu då Åke Malmros.



Inte tänker jag suga blod av Christer Sjögren och inte heller Våldta Christer Sjögren.



Så detta tar jag avstånd ifrån nu då Åke Malmros.



Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?



Förstår du vad jag menar nu då Åke Malmros?



Kan du förstå mig på den punkten nu då Åke Malmros?



Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.

2011-09-06 @ 23:54:08
URL: http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0