Detta är Åke Malmros som har varit Före detta Super Manager till Christer Sjögren!

Detta är Åke Malmros som har varit Före detta Super Manager till Christer Sjögren!
Jag bara vill veta att ni skall förstå att Åke Malmros han var en Super Bra Manager till min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.
Vad tycker ni övriga om denna Kille eller en man i sina Bästa År?
Detta är förre detta Super Managern Åke Malmros, och han var Super Manager till min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: Kent Finell

Ja jag måste Erkänna att jag gillar denna Kille eller Man i sina bästa år.

Och jag menar då Åke Malmros.



Super Manager före Detta.



Hälsningar från Kent Finell (MR SVENSKTOPPEN)

Svar: Svar, Jag villl veta varför Åke Malmros skall ha Bytt e.-Postadress då ifrån " [email protected] " till denna " [email protected] " kan du Kent Finell ta reda på detta åt mig nu då?
Karl-Olov Nordin

2011-09-12 @ 11:19:57
Postat av: Karl-Olov Nordin (BOMBÄKTA)

Hejsan!



Igen



Och svar till Kent Finell



Och mitt svar är ett Sten Ja!



Ja jag måste nu dock erkänna att jag vill att du skall skaffa dig ett Konto på Facebook.



Med denna Webbadress:



https://www.facebook.com



Jag vill också uppmana dig att skriva ett e-Postmeddelande till mig via min e-Postadressen som är denna:



[email protected]



Förstår du hur jag menar nu då Kent Finell?



Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

2011-09-22 @ 19:21:12
URL: http://karlolovnordin.finhemsida.se/
Postat av: Karl-Olov Nordin (BOMBÄKTA)

Hej!



Yvonne Malmros



Jag som skriver detta meddelande heter Karl-Olov Nordin



Ja jag måste nu dock erkänna att jag vill att du skall antingen skapa en BOMBÄKTA e-Postadress när du skickar in en Kommentar om din Make Åke Malmros.



Eller så kan du bara skriva en Kommentar utan att Fylla i Fältet, som det står E-postadress på nu då Yvonne Malmros



För du hade skrivet en Kommentar i Måndags den 26 september på År 2011, så hade du Uppgivit en Oäkta E-postadress har jag lagt märke till nu då Yvonne Malmros.



Förstår du hur jag menar nu då Yvonne Malmros?



Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

2011-09-28 @ 20:54:52
URL: http://karlolovnordin.finhemsida.se/
Postat av: Christer Ulfbåge

Jag gillar Åke Malmros.

Mvh Christer Ulfbåge, BOMBÄKTA

Svar: Jaha
Karl-Olov Nordin

2012-08-31 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0