Angående Max Krüger, och hans Påstående att jag skulle mörda en massa katter med mera, detta stämmer inte in på mig nu då!

Hejsan!

Christer Sjögren

Jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin.

Jag skulle aldrig mörda en massa katter eller hålla på med Djurplågeri, detta inlägg är Riktat till Christer Sjögren, eftersom jag vill meddela dig Christer Sjögren att Max Krüger försöker bara BLUFFMAKA med dessa Uppgifterna nu då.

Detta är min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.

Om jag skulle aldrig hålla på med detta som Max Krüger påstår, då skulle jag åka direkt fast för den BOMBÄKTA Polisen och detta omgående.

Och jag har eller inte mördat en massa Judar under Andra Världskriget, eftersom jag var inte född på detta årtal under 1940 talet, och du var heller inte Född då, nu då Christer Sjögren.

Så jag uppmanar dig att du inte alls lyssna på vad Max Krüger påstår, han försöker att stoppa Super Träffen med dessa Uppgifterna.

För han bara skall försökta att BOMBLJUGA med dessa påståenden att jag skulle vara en Kattmördare och att jag skulle mörda Judar på 1940 Talet eller andra Världskriget, detta stämmer inte in på mig nu då Christer Sjögren.

Jag vet också att Max Krüger är bara en Avundsjuk människa på Vår Super Träff nu då Christer Sjögren.

Genom att sätta Käpparna i Hjulet för Vår Super Träff.

Jag kommer att Koppla in din Gamla Manager Åke Malmros med ett e-Postmeddelande med detta påstående, så får han Koppla in Skåningen för Hela Landet, jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky, så får han rycka in här nu då.

Detta är jag Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA ifrån Falun i Dalarna

Jag vill med detta inlägg meddela dig Christer Sjögren att jag vill inte att du  skall ställa in Super Träffen för gott p.g.a. dessa påstående ifrån Max Krüger nu då.

Förstår hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0