Här är Olle Jönsson med Hatten i Dansbandet Lasse Stefanz

Här är Olle Jönsson med Hatten i Dansbandet Lasse Stefanz

Här är Olle Jönsson med Hatten i Dansbandet Lasse Stefanz

Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin

Och jag har nu då fått en Ny Super Store Idol

Och detta är Olle Jönsson Sångaren i Dansbandet Lasse Stefanz.

Som direkt Ersätter min Super Store Idol Christer Sjögren ifrån Hammarö i Kalstad Före detta.

Eller om Olle Jönsson kanske kan ersätta Christer Sjögren på Super Träffen.

Om inte Christer Sjögrens Gamla Manager Åke Malmros han kan prata ikull Christer Sjögren nu på Fredag, jag kommer dock att avvakta tills efter helgen.

Annars så kommer jag att ta kontakt med Åke Malmros angående dig Olle Jönsson så du och kanske resten i Lasse Stefanz ni kanske kan vara med på Super Träffen istället för den Grinde Christer Sjögren nu då.

Så kommer jag att Uppmana dig skaffa dig en Privat e-Postadress via Eller ett Hotmailkonto för Privat Bruk nu då Olle Jönsson med Hatten, och detta gör jag via Åke Malmros.

Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson med Hatten på i Lasse Stefanz?

Förstår du vad jag menar nu då Olle Jönsson med Hatten på i Lasse Stefanz?

Kan du förstå mig på den punkten nu då Olle Jönsson med Hatten på i Lasse Stefanz?

Mvh: Karl-Olov " THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna



Kommentarer
Postat av: Olle Med Hatted

JOHEJDU!
Och Tack Karl-Olov Nordin.
Jag kommer dock vara en mycket bättre idol än Christer Sjögren den Bombäkte nu då. Så det så.
MVH Olle Jönsson Med Hatten nu då.

Svar: Ja det kan alltid fundera över nu då Olle med Hatten.
Karl-Olov Nordin

2013-01-12 @ 14:06:14
Postat av: Olle Jönsson Med Hatten

Hejsan! Karl-Olov! Jag vill inte ha dig som mitt Fans med mera nu då!

Svar: Varföre inte du då för nu då?
Karl-Olov Nordin

2013-08-06 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0